Obchodní podmínky

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY E-SHOPU IZVIRATKA.CZ

Úvodní informace

Tyto obchodní podmínky se vztahují na smluvní vztah mezi prodávajícím – provozovatelem internetového obchodu www.izviratka.cz a kupujícím – zákazníkem. Každý zákazník je ve vlastním zájmu povinen seznámit se před nákupem s obchodními podmínkami internetového obchodu izviratka.cz. Uskutečněním nákupu zákazník souhlasí s danými podmínkami.

PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU izviratka.CZ

Provozovatel: Ing Martina Pospíšilová
Ulice a číslo popisné: Žitná 2880/19 (kamenná prodejna)
Město a PSČ: Jablonec nad Nisou, 46601
Stát: Česká republika
IČ: 74941747
DIČ: CZ8553192747

JSME PLÁTCI DPH

Odpovědná osoba: Ing. Martina Pospíšilová

Kontakt: 773996644

 

Objednávka

  • Elektronická objednávka je považována za návrh kupní smlouvy a pro její uzavření je nutné objednávku na e-shopu kompletně dokončit. Kupujícímu bude zaslán e-mail pro účel kontroly  objednaného zboží, termínu dodání a ceny za zboží a dopravu.
  • Kupující má právo stornovat učiněnou objednávku do doby její expedice.

 

Ochrana osobních údajů

  • Odesláním objednávky zákazník souhlasí, ve smyslu zákona na ochranu osobních údajů, se shromažďováním jeho osobních údajů provozovatelem www.izviratka.cz pro účely vyřízení obchodu. Provozovatel prohlašuje, že osobní údaje zákazníka budou používány výhradně pro jeho evidenci a nebudou poskytovány třetím osobám. Vaše osobní údaje budou dle zákona přísně zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi Vámi a prodávajícím. Zpracování a nakládání s osobními údaji probíhá v souladu se zákonem 101/2000 Sb. na ochranu osobních dat.

 

Ceny a platby

  • Pro zákazníka je platná cena zboží na stránkách obchodu izviratka.cz v okamžiku odeslání objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny za zboží v případě, že dojde k výrazné změně kurzu české koruny vůči zahraničním měnám nebo dojde ke změně cen či podmínek u velkoobchodních prodejců a ostatních dodavatelů zboží.
  • Kupní cenu lze považovat za zaplacenou až v okamžiku, kdy je v plné výši připsána na bankovní účet prodávajícího nebo je uhrazena v plné výši v hotovosti prodávajícímu nebo pracovníkovi České pošty či služby PPL.
  • Kupující obdrží současně se zbožím také řádný účetní doklad.

 

Dodací doba

  • Délka dodací doby je závislá na aktuálním stavu našeho skladu a na našich dodavatelích. Obvyklá dodací lhůta je 1-7 pracovních dnů.
  • Kupující má právo stornovat učiněnou objednávku do doby její expedice.

 

Odstoupení od kupní smlouvy do 14ti dnů

  • Kupující - fyzická osoba, nejednající v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má právo odstoupit od smlouvy dle § 53 Občanského zákoníku.
  • Zboží je možné vrátit v zákonné lhůtě 14 dní, musí být však v původním obalu, nepoškozené, bez známek používání a musí obsahovat veškeré původní příslušenství. Zboží nezasílejte na dobírku (takové zboží nebude přijato), dopravu platí kupující. Při splnění všech výše uvedených podmínek Vám bude částka vrácena v co nejkratším čase, nejpozději však do 14 dní od doručení zboží prodávajícímu. Částka bude zaslána na bankovní účet kupujícího nebo složenkou na adresu.

 

Záruka a reklamace vad

  • Délka záruční doby je dle obč. zák. 24 měsíců. U krmiv je udávaná trvanlivost výrobcem, obvykle 12 – 18 měsíců od data výroby a je uvedena na obalu. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nebo na vady které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným používáním kupujícím.
  • Kupující je povinen si zboží prohlédnout okamžitě při převzetí zda-li je bez zjevných známek poškození a zabalené. Pokud kupující zjistí, že došlo k poškození zboží během přepravy, škodu hradí dopravce.
  • Kupující je povinen před použitím zboží prostudovat návod k použití, aby předešel poškození zboží. V případě nedodržení podmínek uvedených v návodu nelze později uplatnit reklamaci na takto poškozené zboží. Náklady na vzniklou škodu zapříčiněné nevhodným používáním nese kupující.
  • Reklamované zboží zašlete na adresu provozovatele obchodu. Zásilka musí obsahovat reklamované zboží v originálním obalu, kopii účetního dokladu, záruční list pokud byl vystaven a  podrobný popis závady.
  • Náklady na dopravu reklamovaného zboží k prodejci hradí kupující. Pokud byla reklamace oprávněná, náklady na dopravu opraveného zboží k zákazníkovi (kupujícímu) hradí prodávající. Prodávající se zavazuje odstranit vadu v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů. Pokud se jedná o vadu, která je předmětem oprávněné reklamace, prodávající zajistí opravu zboží nebo výměnu za nové či vrácení kupní ceny.
  • Při vyřizováni reklamací provozovatel obchodu postupuje podle ustanovení občanského zákoníka a zákona o ochraně spotřebitele. Je-li kupujícím podnikatel, pak podle obchodního zákoníka.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.